Referentie: Parteon

Parteon Logo

In gesprek met Edwin Walvisch, wagenparkbeheerder bij Parteon. Hij gebruikt FleetGO voor de fiscale rittenregistratie.

Parteon zorgt voor voldoende kwalitatief goede en betaalbare woningen in de Zaanstreek. Het belang van de huurders vormt de drijfveer van de organisatie. ‘Samenwerken aan goed en betaalbaar wonen.’ Dat is waar Parteon als sociale huisvester voor staat.

“Het FleetGO-systeem werkt voor mij geweldig. Doet wat het moet doen. Verbetert mijn werkproces. Het is een jong, en dynamisch bedrijf – geen snelle jongens. Ze snappen wat klantenservice is, en dit begint met een heel goed product.”

Edwin Walvisch
Foto-Edwin-Tel

Het wagenpark

Dagelijks gaan medewerkers van Parteon op pad om mensen te helpen met hun huisvesting. Denk hierbij aan huisbezichtigingen, werkzaamheden en samenspraak. Ze bezoeken de huurders met eigen bedrijfsvoertuigen. Om bijtelling voor deze auto’s te voorkomen, maakt Parteon gebruik van een digitale rittenregistratie.

Van handmatige naar automatische rittenregistratie

Voorheen moest de rittenregistratie handmatig bijgehouden worden. Dit nam veel tijd in beslag en werd vaak vergeten. Gevolg was een tijdrovende en bovendien niet-sluitende kilometerregistratie. Dit zorgde voor onrust en ongenoegen. Met dit probleem ging Parteon op zoek naar een oplossing; naar een systeem wat automatisch de rittenregistratie bijhoudt en zorgt voor een sluitende administratie. Parteon kwam uit bij FleetGO Nederland. De keuze voor FleetGO is gelegen in het RRS-keurmerk en de gebruiksvriendelijkheid in combinatie met het het persoonlijke contact en de prijs.

Sindsdien wordt de kilometerregistratie automatisch bijgehouden. Nu zijn er geen zorgen meer of de rittenregistratie sluitend is omdat het voorzien is van een RRS-keurmerk. De tijd die is vrijgekomen kan Parteon nu besteden aan het belang van huurders en de kwaliteit van wonen.

Track en Trace Systeem

Een bijkomende functie van het FleetGO-systeem is Track & Trace. Dit maakt het mogelijk om de voertuigen real-time op afstand te volgen. In geval van nood kan de planner zien welke monteur het snelst op de desbetreffende locaties kan zijn. Denk bijvoorbeeld aan een gesprongen waterleiding, stroomuitval of een gaslek. Op deze manier kan schade aan de woning en het ongemak voor de huurder beperkt worden.

Offerte aanvraag